Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VP

věrnostní program

8. 12. 2011 21:24
Do vývaru zeleninu zásadně čerstvou

a napřed ji orestovat, potom jenom nechat změknout na skus!

0 0
možnosti
N

nocenka

8. 12. 2011 16:01
No podívejme,

náhody opravdu neexistují. Zrovna nedávno jsem si tak nějak vzpomněla na nepříjemné úřednice ze studijního a s tím i a váš dřívější blog, který byl přímo ukázkovým příkladem takového přístupu... A vy jste tu zas. Tentokrát jako vzorná vševědoucí kuchařinka, to jsou mi věci.;-D

0 0
možnosti
MM

venenum

8. 12. 2011 14:06
z pečeného masa ?

Kdesi psali, že vývar je nejlepší z pečených skeletů (zbývají po obrání masa z pečeného kuřete), dochucený výpekem z kuřete. Nemám s tím ale žádné zkušenosti, protože kosti vždycky skončí v koši. Je tu někdo, kdo to zkoušel ?

0 0
možnosti
RS

Rivka Soferovic

8. 12. 2011 14:10
Re: z pečeného masa ?

Já jsem to kdysi zkoušela a přišlo mi to hodně mastné a navíc zabarvené kořením na kuře, V restauraci, kde jsem byla na stáži se ale kuřecí skelety(které zbyly z naporcovaného syrového kuřete) nejdříve prudce opekly v troubě...

0 0
možnosti
JD

pedr64

8. 12. 2011 11:58
na začátku použít vřelou vodu

místo studené, nebude se dělat tolik pěna a vývar bude čistší

1 0
možnosti
RS

Rivka Soferovic

8. 12. 2011 12:00
Re: na začátku použít vřelou vodu

tak za studenou vodou si teda stojím... protože u teplé vody se maso zatáhne a možná se neuvolní bílkoviny, ale taky se neuvolní tolik chuti. Já jsem teda 100%  za studenou vodu a radši budu vývar "čistit".

2 0
možnosti
BT

markyz.Gero

8. 12. 2011 11:49
jen poznámku

nikdy zeleninu která se vařila s vývarem, vždy použít novou čerstvou a nechat ji ve slitém vývaru jen změknout na skus

2 0
možnosti
RS

Rivka Soferovic

8. 12. 2011 11:52
Re: jen poznámku

podle mě je to věc diskuze... třeba Václav Frič během svého videa o tradiční české kuchyni několikrát použil zeleninu z vývaru... spíš by mě zajímalo jestli netušíte, jak to je s tím solením? dělám to správně, když solím až nakonec?

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6044x
Historička a antropoložka, nadšenec do marketingu a PR, foodblogerka a nenapravitelná sluníčkářka. 

Seznam rubrik