Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ortles

13. 5. 2011 9:17
Už rok jsem neměla rohlík

Zhubla jsem 25 kilo, o vánocích4 přibrala.Ani boha nejdou dolů, i když jím stejně jako při tom hubnutí.

Měla jsem 105 kg, já vím, že to je i teď hrůza, ale je mi přes 60 a tloušťku v rodě.

Snažím se dál, Váš článek si vytisknu a zkusím to.

Dík.

0 0
možnosti

aji

12. 5. 2011 18:20
také jsem touhle dietou

loni zhubla, letos jsme ale ve stresech jedla hodně zákusků a opět nabrala. Zkouším to znovu, vše mi celkem jde, ale nejde mi zmenšit porce tučnějších věcí a opustit sladké. Asi to chce rozhodnutí.

0 0
možnosti

Rivka Soferovic

12. 5. 2011 18:27
Re: také jsem touhle dietou

já jsem taky stressový jedlík, ale zjistila jsem, že když mám dost těch "hodných" sacharidů, tak si zvládnu i ve stresu dát něco jakž takž zdravého... a jinak co se sladkých chutí týče, doktorka Cajthamlová by to asi nedoporučila, ale já se odměňuju Coca-Colou Light :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6044x
Historička a antropoložka, nadšenec do marketingu a PR, foodblogerka a nenapravitelná sluníčkářka. 

Seznam rubrik