Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kilokrok

6. 3. 2011 10:01
Omyl, na který doplatíte jenom Vy sama

Nadpis a obsah Vašeho článku jenom ukazuje Vaši hlubokou neznalost věcí a

podrážděný postoj k dění v našem státě. Všichni jsme nespokojení, neboť situace našeho žití se horší a dnes již každý vidí, že vytvářený systém občanům více ubližuje,než prospívá.

 Máte pravdu v jedné věci, že v naší republice působí mnoho pojišťováků, jejiž fluktuace je veliká a jejich znalostí a také záměry nemusí být vždy k prospěchu klienta. Za dvacet let takový úpadek zaznamenaly všechny obory a občan již nerozliší, kdo je odborník a kdo ne. Dokonce ani ve zdravotnictví ne. Proto je zapotřebí naučit se naslouchat druhým a vyslechnout si více rad a děkovat, že se samy nabízejí.

Revize pojišťovacích smluv je nutná provádět stále, protože vše se vyvíjí a v případě zastaralých podmínek doplatíte na to jenom Vy sama. Samotné penzijní připojištění dozná zřejmě takových radikálních změn, že by se měl každý na to připravit. Proto je nutné vyslechnout si každého rádce. Jsou stále informování a mají chuť Vám poradit.

0 0
možnosti

ab1536

7. 3. 2011 7:48
Re: Omyl, na který doplatíte jenom Vy sama

to si delate srandu, ze jo? Mne takhle volala jakasi neznama firma z Kladna, s niz jsem nemela nikdy co do cineni a madam do mne zacala hustit, jak si musim ocheckovat smlouvu (proste jen predpokladala, ze nejake pojisteni mam) - pro mne se ale prozatim nic nezmenilo a rozhodne nebudu resit sve zalezitosti s nekym, kdo si mne nasel v telefonnim seznamu a prislo mu fajn, ze by ze mne mohl neco dostat. Az budu chtit neco zmenit, zaridim si to sama.

0 0
možnosti

hekp

4. 3. 2011 18:22
revize smluv

 To je starý pojišťovácký trik, konkrétně s chystanou penzijní reformou to nemá moc společného.

0 0
možnosti

Mumrli (ještě monokulturnější)

3. 3. 2011 14:10
Pojišťováci obecně zaslouží

ta maximálně ránu přes hřbet násadou od lopaty.

Potřeboval jsem zrušit jednu pojistku, ženská co jí se mnou kdysi sjednávala mi navěšela na nos že musim mít notářsky ověřenej papír - na kterej pak na pobočce koukali jak z jara s tím co blbnu. Nejspíš doufala že je to tak složitý že se na to vybodnu a ona nepřijde o prémie.

Jiná pojišťovačka byla otravovat v porodnici přítelkyni, den po porodu, s "výhodnou nabídkou" pojištění mrňouse - byl jsem tam zrovna na návštěvě a nechal jí vyhodit ven...

A to nemluvím o tom, že telefon se slovy "zkraťte to, nemám zájem" pokládám nejméně dvakrát do měsíce.

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6044x
Historička a antropoložka, nadšenec do marketingu a PR, foodblogerka a nenapravitelná sluníčkářka. 

Seznam rubrik