Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

msdcz

24. 11. 2010 19:31
Domaci testoviny

Take jsem mel moznost si vyzkouset domaci testoviny....

Osobne jsem vyzkousel domaci spagety a jelikoz nemam strojek na spagety tady jsem se dozvedel jak na ne prave bez strojku a take od Jamieho :D http://www.e-jamie.eu/recepty/domaci-spagety

0 0
možnosti

culka

24. 11. 2010 15:18
Já mám knihu

Jamie's Italy, která z toho kulinárního výletu vznikla. A měla bych dotaz: říkali v televizi těm domácím těstovinám jménem? Podle toho, co je tam napsané, by to zřejmě mělo být vyslovováno způsobem v české televizi nepoužitelným. Díky za odpověď.

0 0
možnosti

Rivka Soferovic

24. 11. 2010 16:25
Re: Já mám knihu

tady je na webu epizoda, kde to bylo http://www.youtube.com/watch?v=7HZ3BTXBQQ8&feature=related ale pokud vím říkalo se tomu normálně tagliatelle

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS