Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Wendolene

18. 4. 2009 5:57
NO tak jste je neslavila, no a co?

0 0
možnosti

Velká Pab.hlava

7. 4. 2009 22:58
Neslavíte?

zidi je neslaví, stejne jako ateistéRvty jsou rádi, ze maj volno:-P

0 0
možnosti

belgian chocolate

7. 4. 2009 20:37
přečtěte si proroka Ezechiela

jak vytýká ženám, které podle předžídovských zvyků naříkají v chrámu pro Tammuze (mladý bůh, který zemřel a po třech dnech vstal z mrtvých), a potom se rozhodněte, čí to vlastně je svátek...

já se s chutí nechám pomladit!

0 0
možnosti

Rivka Soferovic

7. 4. 2009 20:40
Re: přečtěte si proroka Ezechiela

předžidovský? nebyl to babylónský? a příběh o krásném mladíku, jež zemře a pak vstane z mrtvých je univerzální... v podobě Adonise jej najdeme i v řecké mytologii :-)

0 0
možnosti

jirkaknop

7. 4. 2009 17:24
Já jsem tak rád,že jsem ateista

a nemusím jako malé dítě dodržovat nějaké nesmyslné obřady. Určitě také nepřetržitě existuji , když jsem tady a nevyhynul jsem , určitě jsem neméně zdravý a určitě mám rád svátky protože dělají lidem radost.

0 0
možnosti

chajim

7. 4. 2009 21:07
Re: Já jsem tak rád,že jsem ateista

Jste ateista. To mi vás je líto. Já jsem rád, že jsem věřící a nemusím si namlouvat nesmysly jako, že Bůh neexistuje a také nepřetržitě existuji, když jsem tady a nevyhynul jsem. Určitě jsem neméně zdravý a určitě mám rád svátky, protože v  nich nalézám skutečnou radost, skutečné bytí a znám jejich skutečný význam a nemusím se spokojovat s povrchními žvásty, jako ateisté.

0 0
možnosti

MudaFuka

7. 4. 2009 15:39
nemusite me hned obrezavat:)

ja du v predevsim slavit prichod jara. a to ze to katolici namotali jako velikonoce je mi fuk, stejne jako vanoce, ktery take zcela zamerne krejou zimni slunovrat. jinak poslete mi nejaky odkazy jak pridat k judaismu, rad si o tom zajdu do nejaky synagogy podiskutovat..

0 0
možnosti

chajim

7. 4. 2009 16:13
Re: nemusite me hned obrezavat:)

Stačí hledat, šmudlo:)

0 0
možnosti

MudaFuka

7. 4. 2009 14:55
nic proti vam

ale az zidovstvi prestane byt ciste nacionalni nabozenstvi budu mozna premyslet o slaveni i pesahu i cteni talmudu..ale jelikoz mezi sebe nikoho neberete tak nazdar! je docela nadutost si myslet za prave vy jste vyvoleni, ze ten vas pesah je prukazka do nebe... co kdyz jsou vyvoleni mravenci?

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6044x
Historička a antropoložka, nadšenec do marketingu a PR, foodblogerka a nenapravitelná sluníčkářka. 

Seznam rubrik